Bun venit !

Christian Fish/Cross Ai ajuns pe o pagina anexa - extensie la cele 4 pagini principale administrate de Familia Crestina!

20080225

Impresii din Tabara pentru Tatici si Copii...

Continuare din pagina de Opinii si Marturii
Deodată, ploaia a încetat, iar soarele, care fusese acoperit până atunci de nori, ieşise la iveală… a coincis cu momentul când am ajuns în tabără.

60 de copii şi 20 de taţi

Scopul acestei tabere este de a închega relaţia dintre tată şi copiii săi. Participanţii au fost tătici împreună cu copiii lor, dat fiind specificul taberei. Vârsta copiilor a fost cuprinsă între 6-16 ani.Am fost cazaţi la o pensiune recent construită de pe Valea Aleului, în apropiere de Peştera Urşilor, lângă Pietroasa, judeţul Bihor.
Această a III-a ediţie a taberei s-a desfăşurat în două serii: prima din 6-12 iulie, iar a doua din 13-18 iulie, doritorii putând alege perioada convenabilă participării la tabără.

Echipată cu Biblia, caietul de notiţe, mingi şi alte ustensile pentru jocurile colective, precum şi unele lucruri indispensabile drumeţiilor, am întâmpinat cu entuziasm săptămâna, alături de încă 60 de copii şi 20 de taţi.

Drumeţii, concursuri, foc de tabără…

Prima zi de tabără sosise! Soarele, în splendoarea lui, îşi revărsa tainic razele asupra copiilor, inundându-le chipul de încântare. Aceasta a fost ziua în care am legat noi prietenii şi am făcut cunoştinţă cu programul şi împrejurimile taberei. Organizatorii taberei au cumpărat un teren în vecinătate, pentru viitoarele proiecte de tabără abc, şi ne-au dus să îl vedem. Am vizitat ,de asemenea, Cascada Bohodei, iar seara, la focul de tabără, ne-am povestit peripeţiile unii altora. Pe urmă, Alin Pădureanu a dat tonul la chitară şi am început toţi în cor să-L lăudăm pe Domnul Isus. El merită!Următoarele zile le-am început cu „Înviorarea de dimineaţă”, alergând pe cărarea ce se şerpuia printre falnicii brazi ce înconjurau cabanele. A urmat apoi „Timpul devoţional cu… Tatăl”. Fiecare tătic, împreună cu fiii săi, îşi alegeau un loc adecvat timpului de părtăşie, unde, începând cu acel moment, se strângeau în fiecare dimineaţă. Aici ei citeau un text biblic şi completau împreună o fişă cu întrebări.

În ziua de duminică, fiind ziua Domnului, am avut un program special. Din mijlocul naturii se auzeau glasurile noastre lăudând pe Creatorul tuturor lucrurilor. L-am lăudat prin cântare şi rugăciune. A avut loc şi o rugăciune specială pentru fiecare biserică participantă.
Zilele următoare, drumeţiile la Cetăţile Ponorului şi Focul Viu, sub îndrumarea lui Florin Vancea Pop, au lăsat o amintire plăcută în sufletul fiecăruia. După câţiva kilometri parcurşi pe jos, copiii, întorşi la tabără, şi-au uimit tăticii cu energia ce părea că le mai rămăsese, fiind din nou aprinşi în focul jocurilor.
În timpul taberei am jucat volei, am mers la pescuit, am sărit pe trambulină şi ne-am dat cu tiroliana. Desigur, fiecare seară se încheia cu un foc mare de tabără, bucuria tuturor.
În ziua de miercuri, prin tabără se împrăştiase zvonul că o să aibă loc un concurs. Într-adevăr, Florin Vancea Pop organiza un concurs! Fiecare familie era o echipă. Astfel, s-au alcătuit aproximativ 14 echipe. Probele au constat în trecerea peste anumite obstacole, alergat şi întrebări la care trebuia să răspunzi contra cronometru. Întrebările erau scrise pe foi, având un anumit număr de puncte, iar ca să le găseşti, trebuia să urmezi un anumit traseu cu ajutorul unei hărţi. Pentru cei care nu au câştigat primele trei locuri, s-au dat premii de consolare.

Vis împlinit!

În toată această perioadă, m-am desprins de activităţiile cotidiene, lăsând ca Dumnezeu să-mi modeleze aici în tabără caracterul. Am învăţat să preţuiesc tot ceea ce Dumnezeu preţuieşte şi am învăţat multe lucruri privitoare la felul cum Dumnezeu vrea să ascultăm de părinţi. Am avut contact cu oameni deosebiţi, alături de care consider o binecuvântare această tabără. Îmi voi aminti cu drag de acest vis împlinit!!!

“Scopul nostru a fost să pregătim un timp în care taţii să se apropie de copiii lor, să descopere calităţi noi unul în celălalt. Pe de altă parte, am dorit să ne bucurăm de frumuseţiile din Munţii Apuseni- Cetăţii Ponorului”, spune Alin Pădureanu, organizator.
“Am dori să lărgim aceste tabere şi să atragem sponsori pentru a facilita participarea a cât mai multe familii, timpul acesta fiind foarte benefic, închegând relaţia dintre tată şi copilul său”, menţionează Cristi Borz, organizator.“În peşteră mi-a plăcut cel mai mult! Chiar dacă a fost puţin mai complicat, a meritat să vezi minunăţiile create de Dumnezeu” – Raluca Pădureanu, 10 ani.“Am câştigat locul I la concurs… bineînţeles alături de tatăl meu! Asta o să-mi rămână în minte toată viaţa” – Raluca Pădureanu, 10 ani.

Niciun comentariu: